Un brand de genţi din piele care costă şi 400 de euro şi-a găsit loc pe piaţă în ţările nordice

Autor: Greta Bogdan 24.08.2016
Oana Vaideanu, 35 de ani, a investit împreună cu soţul său 30.000 de euro în producţia de genţi din piele sub brandul „Smiles Bags“, un business de nişă, dar care a reuşit să atragă deja cumpărători inclusiv din ţările nordice.
 
Lansarea pro­priu-zisă a primei colecţii de genţi „Smiles Bags“ a avut loc în luna februarie a acestui an, iar până în prezent antreprenoarea spune că a înregistrat vânzări de 8.000 euro, preconizând ca până la finalul anului să ajungă la peste 25.000 de euro.
 
„Planurile noastre sunt dezvoltarea celor trei linii de business pentru companii - wholesale, cadourile şi atelierele. Încercăm să ne îndepărtăm de vânzarea către clienţii finali deocamdată, deoarece acest lucru implică o investiţie în stocuri pe care nu ne-o permitem. Tot procesul de creare de colecţie, lansare şi comunicare consumă resurse financiare şi umane, iar eu mă implic singură în afacere.“