TP-Link: Afacerile cresc cu 21%, la 36 mil. lei. România e cea mai mare piaţă din regiune

Autor: Ioana Nita 30.08.2016

Compania chineză estimează că va livra anul acesta 500.000 de echipamente de reţelistică pe plan local, aproape jumătate din totalul vânzărilor la nivelul regiunii.

TP-Link, liderul pieţei de echipamente de reţelistică atât la nivel global, cât şi local, ţinteşte creşterea cifrei de afaceri locale cu 21%, la 36 milioane de lei, în condiţiile în care românii îşi îndreaptă atenţia către produse de generaţie nouă cu preţuri mai ridicate, precum şi datorită schimbării de strategie, compania chineză mi­zând pe creşterea vân­zărilor în segmentul dedicat IMM-urilor.

 „Estimăm că vom atinge o cifră de afaceri de 36 milioane lei la finalul acestui an pe plan local, în creştere cu 21% faţă de 2015. Strict pentru piaţa din România estimăm un volum de 500.000 de unităţi (echipamente de reţelistică - n. red.) livrate la finalul anului, iar dacă vorbim la nivel de regiune, estimăm circa 1,1 milioane de unităţi per total”, a declarat pentru ZF Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România. Compania chineză are în prezent o cotă de 60% pe piaţa locală de reţelistică din punct de vedere cantitativ.  Regiunea în care este inclusă şi piaţa locală este formată din cinci ţări – România, Bulgaria, Albania, Kosovo şi Bosnia şi Herţegovina. România generează apro­xi­mativ 51% din veniturile regiunii, urmată de Bulgaria.