Echipa lui Donald Trump intensifică investiţiile în publicitate electorală în următoarele săptămâni

Autor: Mihai Draghici 29.08.2016

Una din temele principale ale noii strategii publicitare este portretizarea lui Hillary Clinton drept un politician care, dacă ar deveni preşedinte, ar reduce numărul locurilor de muncă.

Echipa republicană a contractat reclame electorale în state care sunt disputate înaintea scrutinului prezidenţial programat pe 8 noiembrie - Ohio, Pennsylvania, Carolina de Nord, Florida, New Hampshire, Virginia, Iowa, Colorado şi Nevada.

Până în prezent, tabăra democrată a investit mult mai mult decât echipa lui Donald Trump în publicitate electorală. Începând din iunie, echipa lui Hillary Clinton a cheltuit peste 77 de milioane de dolari pe publicitate audio-vizuală în statele disputate, conform diviziei politice a firmei de profil Kantar Media.

"Mesajul politic privind oportunităţile economice funcţionează, iar electoratul din statele disputate se îndreaptă în direcţia cea bună", a declarat Jason Miller, un consilier pentru comunicare al lui Donald Trump. "Dat fiind că Hillary Clinton nu pare să aibă o campanie foarte activă săptămâna aceasta şi în contextul în care crede că are asigurate voturile multor comunităţi, considerăm că este momentul adecvat pentru a evidenţia avantajele pe care Donald Trump le-ar oferi economiei americane", a subliniat Miller.