Polonezii de la Pepco au ajuns la peste 50 de magazine, iar afacerile s-au apropiat de 70 mil. lei anul trecut

Autor: Cristina Roşca 31.08.2016

Retailerul polonez Pepco a intrat pe piaţa locală în toamna lui 2014 şi s-a extins rapid ajungând să acopere oraşele mari şi medii cu peste 50 de magazine, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul propriu.

 
Compania a acoperit rapid aproape toată ţara cu un format de magazine care pariază pe preţuri mici. Astfel, retailerul s-a putut extinde atât în Bucureşti şi oraşele mari, dar şi în provincie în centre urbane mai mici precum Câmpina sau Sfântu Gheorghe.
 
Expansiunea rapidă şi pariul pe preţ au dus afacerile Pepco la aproape 70 mil. lei anul trecut, în primul an întreg de funcţionare. Compania Pepco Retail a obţinut şi un profit de 2,4 mil. lei cu 202 salariaţi.