Şeful Tuborg: „E primul an în care vedem o scădere a consumului de bere la PET şi o creştere a consumului de bere la sticlă“

Autor: Roana Rotaru 02.09.2016
Vânzările United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai mari producători de bere şi băuturi răcoritoare de pe plan local, au crescut cu 25% în primele şase luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, la 215 mil. lei (47,7 mil. euro). Tot în aceeaşi perioadă, profitul companiei a crescut cu 50%, ajungând la 8 mil. lei (1,7 mil. euro) .
 
„Am avut rezultate foarte bune în primele şase luni, am înregistrat o creştere cu 25% a cifrei de afaceri şi a profitului cu 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2015. Marca Tuborg a crescut în volum cu peste 20% în primele opt luni. Factorii care au contribuit la această creştere sunt reducerea TVA, vara care nu a fost aşa de ploioasă, turismul din România care a crescut cu 10%, oamenii care consumă mai mult afară şi nu acasă, scăderea TVA la bere. Toate aceste lucruri au avut o influenţă asupra modului în care cheltuiesc românii banii”, a declarat Shachar Shaine, preşedintele URBB. După o pauză de câţiva ani Shaine a revenit anul acesta la conducerea producătorului de bere care deţine o fabrică lângă Bucureşti.