„Aprozarul“ corporatiştilor din Capitală: doi antreprenori livrează zilnic o tonă de fructe pentru angajaţi din 60 de companii

Autor: Mihaela Pascari 14.09.2016

Un start-up pus pe picioare în urmă cu trei ani de Andreea şi Camil Moldoveanu a ajuns să li­vreze zilnic aproape o tonă de mixuri de fructe pentru angajaţii din companii precum Avira, Sam­sung, Synevo, eMag, Avon, Zitec, Philip Morris, Luxoft sau Honeywell. Brandul Fruteria care ajunge în marile clădiri de birouri din Capitală ţinteşte vânzări de 220.000 de euro în acest an, aproape dublu faţă de 2015.

„Ideea de a livra fructe pentru companii a pornit din lipsa unor gustări sănătoase la birou. Pe lângă asta este şi lupta tot mai mare pentru a păstra angajaţi valoroşi, iar un astfel de beneficiu aduce multă valoare la un cost mic“, a spus Andreea Moldoveanu, acţionar al Office Fruit, firma care administrează brandul Fruteria.

ZF a scris anul trecut despre povestea Fruteria, un brand creat după o investiţie de 30.000 de euro la început urmată de alţi 20.000 de euro şi care a ajuns în 2015 la venituri de 120.000 de euro.

„Anul acesta am investit în a ne organiza logis­tica, avem acum trei dube frigorifice, trei tipuri di­fe­rite de ambalaje disponibile pentru livrare, pro­ceduri clare pentru şoferi, aprovizionare şi am­balare care ne permit să ne mărim şi echipa“, a mai spus Andreea Moldoveanu. În prezent echipa Fruteria este formată din zece angajaţi şi îi include şi pe cei doi asociaţi şi doi colaboratori.