Michelin: Fabricile din România sunt competitive şi au o contribuţie puternică la strategia de creştere a grupului

Autor: Laurentiu Cotu 05.10.2016
Producătorul de anvelope Michelin România, parte a grupului francez Michelin cu afaceri globale de circa 22 mld. euro şi peste 100.000 de angajaţi, spune că piaţa locală de înlocuire a anvelopelor pentru autoturisme, camioane uşoare şi vehicule 4x4 a fost foarte dinamică în primele şase luni ale acestui an, înregistrându-se o creştere de 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

În acelaşi interval de timp, segmentul anvelopelor pentru SUV-uri a crescut cu 28%, iar segmentul anvelopelor de 17” plus a crescut cu 45% faţă de perioada similară din 2015.

În ceea ce priveşte evoluţia anvelopelor agricole şi agroindus­triale, oficialii Michelin România spun că în primele şase luni piaţa a crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările de anvelope pentru segmentul agroindustrial au crescut cu 25% în primul semestru faţă de perioada similară din 2015.

„Pentru a doua jumătate a anului ne aşteptăm la o accelerare a creşterii pieţei anvelopelor agricole comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Realizăm în mod constant investiţii în prezenţa brandului nostru pe piaţa din RomÅnia şi în educarea consumatorilor cu privire la importanţa utilizării anvelopelor potrivite pentru creşterea siguranţei, economiei de combustibil şi pentru îmbunătăţirea experienţei de condus“, a declarat pentru ZF Transilvania Stephane Roy-De-Lachaise, preşedintele Michelin pentru Europa Centrală şi de Est.