Danone se îndreaptă către un nou an de creştere după un plus de 7% în S1 2016, când afacerile au urcat la 245 mil. lei. „Dacă eliminăm impactul reducerii TVA, piaţa de iaurturi creşte în valoare cu peste 10%, peste estimări."

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.10.2016

„Dacă eliminăm impactul reducerii TVA, piaţa de iaurturi creşte în valoare cu peste 10%, similar cu procentul înregistrat în volum şi peste ceea ce estimam la începutul anului.“



Danone România, liderul pieţei de iaurturi, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de 245 milioane de lei (55 mil. euro), în creştere cu aproape 7% faţă de perioada similară a anului trecut, conform calculelor ZF pe baza datelor pu­blice şi a informaţiilor furnizate de companie.

Astfel, compania continuă trendul pozitiv de anul trecut, când cifra de afaceri s-a situat la 484 milioane de lei (109 mil. euro), mai mare cu 6% faţă de anul precedent.

 „Până la acest moment avem rezultate foarte bune pe segmentul de iaurturi, pe care ne focusăm. Rezultatele re­flectă eforturile de a valoriza produsele pentru care oferim diferenţiere puternică pe piaţă, impactul inovaţiilor - produse şi model de business, şi îmbu­nătăţirea reţetelor, în linie cu criteriile de simplificare şi naturaleţe după care se ghidează consumatorii“, a declarat Adrian Pascu, director general al producătorului de iaurturi Danone în România, Bulgaria şi ţările adriatice.