De ce a durat doar şase zile oferta la Petrom? Şeful Fondului Proprietatea: Mulţi investitori sunt deja familiarizaţi cu Petrom. Nu era nevoie de o perioadă extinsă

Autor: Liviu Popescu 18.10.2016

Brokerii susţin că oferta de vânzare la OMV Petrom a Fondului Proprie­tatea a fost una rapidă şi cu o durată scurtă, iar infor­maţiile nu au fost dise­mi­nate în timp util către micii inves­titori actuali şi potenţiali.

Fondul Proprietatea răspunde că mulţi investitori sunt familiarizaţi cu Petrom şi nu era nevoie de o perioadă mai mare a ofertei de vânzare.

„OMV Petrom este listată şi foarte mulţi investitori sunt deja familiarizaţi cu această companie, astfel că nu a fost nevoie să extindem perioada ofertei de vânzare“, a răspuns Greg Konieczny, şeful echipei locale a Franklin Tem­pleton, administratorul Fondului Pro­prietatea, la solicitarea ZF.

Oferta de vânzare a 6,4% din compania petrolieră de către Fondul Proprietatea s-a desfăşurat în perioada 6-13 octombrie, pe parcursul a şase zile lucrătoare. Fondul Proprietatea a încasat aproximativ 760 de milioane de lei din oferta de vânzare.