Producătorul de mezeluri Caroli a avut afaceri mai mari cu 34% în primul semestru

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.10.2016

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa mezelurilor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 229 milioane de lei, în creştere cu 34% faţă de perioada similară a anului precedent. În aceeaşi perioadă, compania a raportat un profit net de 8,8 milioane de lei, în creştere cu 122% faţă de prima jumătate a anului 2015.

Suntem încântaţi de rezultatele pe care companiile grupului Caroli le-au obtinut în această primă jumătate a anului. Creşterile cunoscute nu sunt întâmplătoare. Ele reprezintă rezultatul eforturilor continue ale echipei  Caroli Foods (...). Suntem încrezători că vom continua anul 2016 cel puţin la fel de bine pe cât l-am început”, a declarat Roxana Manolescu, CFO Caroli Foods Group.

De asemenea, compania a cunoscut creşteri de 25% în volum în reteaua Modern Trade, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceste creşteri operaţionale se datorează atât factorilor interni, cât şi factorilor externi, precum creşterea salariului minim pe economie, scăderea TVA la 9% dar şi creşterea pieţei de mezeluri din România. Acest fapt a facilitat un nivel mai ridicat de operaţiuni pentru Caroli Foods, rezultat în cota de piaţă în IKA de 18% atinsă în perioada ianuarie- iunie 2016.

Primul semestru din 2016 a fost marcat şi de investiţii de aproximativ 3 mil. euro, realizate de Grupul Caroli, care, aşa cum declara anterior Khaled el Solh, CEO-ul Caroli Foods Group, aceste investiţii sunt motivate de dezvoltarea reţelei de logistică şi de modernizarea fabricii de la Piteşti, prin introducerea unor noi si moderne tehnologii de producţie.