Uniqa Asigurări ţinteşte 2.000-3.000 de clienţi într-un an cu o nouă poliţă de sănătate

Autor: Anelis Baciu 20.10.2016

Asigurările de sănătate, unul dintre cele mai dinamice segmente ale pieţei de profil, a stârnit şi interesul subsidiarei locale a grupului austriac Uniqa, care a decis să atace această piaţă cu un nou produs destinat atât persoanelor fizice, cât şi companiilor. Uniqa şi-a propus să atragă între 2.000 şi 3.000 de clienţi în primul an de vânzare a asigurării de sănătate, al cărei tarif porneşte de la 130 de lei pe lună pentru servicii de ambulatoriu şi spitalizare. 

„Lansarea asigurării de sănătate în procesul de balansare a porto­fo­liului completează strategia Uniqa pe seg­men­tul non-auto. Cu acest pro­dus ţin­tim în primul an circa 2.000-3.000 de clienţi, persoane ac­tive, informate, cu ve­nituri nete lu­na­re de peste 1.700 de lei“. Nu ne auncăm la cifre mari, vrem să avem o creştere sustenabilă, a de­cla­rat Iulia­na Rusei, membru în boardul Uniqa Asigurări.

Uniqa pune la dispoziţia clien­ţi­lor trei variante ale poliţei de să­nă­ta­te care pot fi combinate în funcţie de bu­ge­tul şi nevoile clienţilor. Totodată, asi­guraţii pot alege frec­venţa cu care vor efectua plăţile, aceştia putând opta pen­tru plată trimestrială, semestrială sau integrală.