Credit Europe vrea 20% din piaţa cardurilor de credit premium cu un nou produs

Autor: Anelis Baciu 20.10.2016
Credit Europe Bank, un jucător specializat pe nişa cardurilor de credit deţinut de grupul turc cu acelaşi nume, vrea să ajungă la o cotă de piaţă de 20% din piaţa cardurilor de credit premium din România în următorii ani, piaţă estimată la circa 80.000-100.000 de unităţi.

Recent, banca şi-a com­pletat gama de produse premium cu un nou card de credit creat în parteneriat cu brandul auto de lux Ferrari. Cardul de credit denumit „Ferrari Card“ se focusează pe oferi­rea de beneficii clienţilor, precum şansa de a participa la cursele oficiale ale Ferrari, vizitarea fabricii Ferrari din Italia, dar şi acces gratuit la peste 900 de saloane VIP Lounge sau Business Lounge din aeroporturile interna­ţionale şi asigurări de călătorie.

Produsul vine în două variante în funcţie de limita de credit maximă care poate ajunge la 50.000 de lei pentru Ferrari Card şi 135.000 de lei pentru Ferrari Card Platinum.