Adecco: Vrem să investim mai mult în divizia de recrutare permanentă, care este mai profitabilă decât munca temporară
Peste 90% din veniturile grupului Adecco, în valoare totală de peste 70 de milioane de euro anul trecut în România, sunt generate de divizia de muncă temporară, însă compania se orientează, mai nou, spre dezvoltarea serviciilor de recrutare permanentă, care aduc profituri mai mari şi mai multă valoare adăugată.
„Nu plănuim să ieşim din zona serviciilor de recrutare în regim temporar, că acolo este core businessul nostru, suntem lideri de piaţă şi vrem să creştem în continuare pe această divizie. Însă vedem provocări noi în acest business, piaţa este foarte competitivă, sunt volume mari de angajaţi recrutaţi şi apar noi jucători în industrie. În plus, clienţilor care ne solicită volume mari de angajaţi în regim temporar le facem reduceri de preţ, iar acest lucru ne afectează profitabilitatea”, a spus Martin Meier, Head of Business Development în cadrul Adecco Italia, Europa de Est şi regiunea Orientul Mijlociu-Nordul Africii- India.