Americanii de la Azur au vândut lacuri şi vopsele de 23,5 milioane de euro în nouă luni din 2016
Compania îşi propune să încheie anul în curs cu afaceri totale de 144,4 mil. lei (circa 32 mil. euro), în creştere cu 6% faţă de anul trecut, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor transmise de companie şi a celor de pe site-ul Ministerului Finanţelor. Azur comercializează lacuri şi vopsele sub mărcile Roua, Evrika, Edil, brandul Qtek şi sistemul de nuanţare Natura.
„În prima jumătate a anului 2016 cererea pe piaţa produselor arhitecturale a avut o evoluţie pozitivă, înregistrându-se creşteri atât pe segmentul produselor pe bază de apă, cât şi al celor pe bază de solvent. Începând cu a doua jumătate a anului, piaţa a intrat pe un trend negativ, care estimăm că va continua până la finalul lui 2016’’, a declarat pentru ZF Transilvania Zoltan Jakab, directorul general al companiei Azur.