ZF Live. Ina Natu, InaBox.ro: „O cutie cu produse româneşti ar trebui să coste 170 de lei pentru ca un magazin online de cadouri să fie profitabil“

Ziarul Financiar 21.11.2016
Povestea magazinului de cadouri online InaBox.ro a început în luna aprilie a acestui an, când Ina Natu, o tânără de 28 de ani, a decis să pornească o afacere pe cont propriu. Investiţia iniţială a fost de circa 2.500 euro, iar antreprenoarea mizează pe nişa de piaţă a cadourilor personalizate formate din produse 100% româneşti.
 
„Am început la sfârşitul lunii aprilie. Am investit aproximativ 2.500 de euro în achiziţia produselor până în prezent, având în vedere că pentru partea de programare m-a ajutat un apropiat, fără bani. Ca să ajungem la un nivel confortabil ar trebui să ajungem cam la 50 de comenzi pe lună. O comandă medie ar trebui să aibă preţul de 170 de lei pentru ca afacerea să fie profitabilă, ţinând cont de caracterul sezonier al acestui tip de business, care are anumite perioade de vârf în care cresc vânzările“, a spus la Ina Natu, fondatoarea InaBox.ro, la ZF Live. Absolventă a Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universităţii din Bucureşti, Ina Natu a lucrat anterior în echipa de marketing a unei companii din domeniul brokerajului de asigurări.
 
Afacerea InaBox.ro va aduce încasări de circa 25.000 - 30.000 euro pe an în primii ani, estimează antre­prenoarea.