Fady Chreih, CEO al Regina Maria: „Doar 9% din cifra de afaceri sunt în relaţie cu Casa de Asigurări de Sănătate. Restul sunt bani privaţi“

Autor: Georgiana Mihalache 23.11.2016
Piaţa abonamentelor medicale din România, un sector folosit în prezent de circa un milion de persoane, se va dubla până în 2020 pe fondul creşterii numărului de angajaţi, dar şi în contextul investiţiilor străine şi al evoluţiei companiilor româneşti în diferite zone ale ţării, a spus Fady Chreih, CEO al Regina Maria, al doilea cel mai mare jucător din piaţa serviciilor medicale.
 
„Sunt din ce în ce mai multe companii interesate de sănătatea angajaţilor. Presiunea pe forţa de muncă în România revine probabil la nivelul din 2006 – 2007, oamenii sunt din ce în ce mai interesaţi să-şi ţină angajaţii sănătoşi şi motivaţi. Abo­namentele medicale joacă un dublu rol, o dată pentru cei care lu­crează în industrie pentru ca­re este important ca personalul să fie sănătos, la serviciu, să aibă cât mai puţine zile de con­ce­dii medicale oferite. În zona de servicii este un motiv de loiali­ta­te folosit de angajatorii din România“, a mai spus Fady Chreih.
 
Valoarea pieţei abonamentelor în România este estimată de reprezentanţii Regina Maria la 50 de milioane de euro pe an, reţeaua privată fiind primul jucător care a introdus acest concept pe piaţa românească în urmă cu 20 de ani.