BRD vrea să ajungă la o cotă de piaţă de 13-15% pe carduri de credit cu un nou produs
Autor:
Anelis Baciu
23.11.2016
BRD, a doua cea mai mare bancă din România, intenţionează să ajungă la o cotă de piaţă de 13-15% pe nişa cardurilor de credit în următorii 3-4 ani cu un nou produs care va permite plata în rate la comercianţi din întreaga lume, atât offline, cât şi online.
La momentul actual prezenţa BRD în piaţa cardurilor de credit este marginală, banca având o cotă de piaţă de 2%, echivalentul a circa 53.000 de carduri de credit. Spre comparaţie, Raiffeisen sau Credit Europe Bank, cei mai puternici jucători pe acest segment, au în jur 350.000-450.000 de carduri de credit în portofolii.
„Vrem să ajungem în piaţa cardurilor de credit la cota cu care BRD este obişnuită, de 13-15%. Cu o asemenea cotă de piaţă ne vom poziţiona în primele trei bănci pe acest segment“, a explicat Gheorghe Marinel, director general adjunct, responsabil cu segmentul de retail şi IMM-uri al BRD.