BRD vrea să ajungă la o cotă de piaţă de 13-15% pe carduri de credit cu un nou produs

Autor: Anelis Baciu 23.11.2016
BRD, a doua cea mai mare bancă din România, intenţio­nea­ză să ajungă la o cotă de piaţă de 13-15% pe nişa cardurilor de credit în următorii 3-4 ani cu un nou produs care va per­mite plata în rate la comercianţi din întreaga lume, atât offline, cât şi online.

La momentul actual prezenţa BRD în piaţa cardurilor de credit este marginală, banca având o cotă de piaţă de 2%, echivalentul a circa 53.000 de carduri de credit. Spre comparaţie, Raiffeisen sau Credit Europe Bank, cei mai puternici jucători pe acest segment, au în jur 350.000-450.000 de carduri de credit în portofolii.

„Vrem să ajungem în piaţa cardu­ri­lor de credit la cota cu care BRD este obiş­nuită, de 13-15%. Cu o asemenea co­tă de piaţă ne vom poziţiona în pri­mele trei bănci pe acest segment“, a explicat Gheorghe Marinel, director ge­ne­ral ad­junct, responsabil cu seg­mentul de retail şi IMM-uri al BRD.