Vânzările de instrumente de scris au crescut cu peste 15% în perioada back-to-school

Autor: Roxana Rosu 24.11.2016

Piaţa instrumentelor de scris a înregistrat o creştere de peste 15% în perioada iulie-septembrie faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, vânzările din magazinele de tip hypermarket şi cash & carry totalizând aproximativ 19,4 milioane de lei.

Back to school reprezinta cea mai importanta perioada a anului pentru vanzari, în ultimii ani acestea insumand peste 40% din totalul vanzarilor inregistrate intr-un an calendaristic.

“Perioada de cumpărături aferentă începerii anului şcolar reprezintă cea mai importantă perioadă a anului pentru vânzările de instrumente de scris, ţinând cont de faptul că în ultimii ani acestea au însumat peste 40% din totalul vânzărilor înregistrate într-un an calendaristic”, a spus Ileana Tîlvan, Head of Digital POS Tracking GfK România.

Potrivit studiului GfK, instrumentele de scris (pixuri clasice, stilouri, creioane grafit şi mecanice, rollere şi finelinere) domină piaţa, cu o pondere de peste 62%, în timp ce instrumentele de colorat (creioane colorate, carioci şi creioane cerate) au cumulat 24% din piaţă. Celelalte două categorii, instrumentele de corectat si cele de marking au rămas relativ stabile, cu ponderi sub 10%.