Online-ul câştigă teren şi pe piaţa de mobilă: 5% din vânzările de mobilă şi decoraţiuni „s-au mutat“ pe internet

Autor: Mădălina Dediu Panaete 28.11.2016

Vânzările de mobilă şi decoraţiuni re­ali­zate prin intermediul platformelor online au ajuns anul trecut la 222 mil. lei (fără TVA), potrivit datelor companiei de cerce­ta­re Euromonitor, iar jucătorii din piaţă vor­besc despre creşteri de până la 45% în acest an.

„Home&deco este unul dintre segmen­tele care au evoluat foarte mult şi au avut în acest an o creştere peste media pieţei online. Comerţul online creşte cu 45% în acest an, iar segmentul de home&deco este unul dintre sectoarele care au avut o evoluţie peste media pieţei. Volumele sunt mici însă“, explică, pentru revista Business Construct, Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO).

El explică faptul că acest avans s-a datorat atât intrării pe acest segment a unor importatori sau producători de mobilă şi decoraţiuni care până acum activau doar în offline, prin lansarea unui magazin online sau listarea pe marketplace, cât şi investiţiilor în platformele online făcute de jucătorii deja existenţi. De asemenea, un alt factor de creştere al acestui segment este intrarea pe piaţa din România a unor jucători străini, atât în online, cât şi în offline.