Pe ce criterii îşi aleg tinerii mobila din locuinţe? ”Avem o generaţie de tineri cu opinii diferite faţă de ale părinţilor şi asta se vede în cererea de mobilă. Ne îndreptăm atenţia spre ei”

Autor: Roxana Petrescu 03.12.2016

Diana Staicu, antreprenoarea care acum zece ani a adus brandul danez de mobilier şi decoraţiuni BoConcept pe piaţa locală şi odată cu el a deschis calea liniilor de design scandinave în România, spune că unul dintre motoarele de creştere este cererea venită din partea tinerilor.

Dacă în urmă cu zece ani acest segment abia depăşea adolescenţa, acum tinerii de atunci sunt la prima casă pe care aleg să şi-o mobileze complet diferit faţă de generaţia părinţilor lor. Stilul de viaţă alert, dar şi spaţiile mici în care mulţi tineri trăiesc cer obiecte cu linii aerisite şi cu funcţii multiple, lucru care avan­tajează un retailer cu profilul BoConcept.

„Am început să targetăm şi segmentul mediu şi astfel putem spune că bugetul minim pentru amenajarea unei case este de 3.500 de euro pentru un proiect de două camere. Practic, ne îndreptăm atenţia spre tineri, spre cei care sunt la prima locuinţă obţinută prin finanţări de tipul Prima casă. Pe de altă parte, am avut anul acesta şi proiecte de 30.000 de euro.