Se apropie Crăciunul: Frişca, mirodeniile, cremele pentru tort, jucăriile şi parfumurile şi-au făcut loc în prime-time-ul televiziunilor printre Fervex şi Faringosept

Autor: Bianca Dorobanţu 09.12.2016
Frişca, jucăriile şi parfumurile şi-au făcut intrarea în prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România, apropierea sărbătorilor de iarnă fiind evidenţiată astfel la nivelul publicităţii TV şi mai vizibil decât până acum.
 
Astfel, produsele din industria alimentară şi a băuturilor sunt cele mai vizibile ca număr de spoturi publicitare difuzate luni sea­ra în inter­va­lul orar 20.00-21.00 (31 re­clame din­tr-un total de 99 la nivelul tuturor industriilor), apariţiile noi de săptămâna aceasta fiind la produse de gătit, folosite la prepararea prăjiturilor, precum frişca (HuLaLa şi Creme Pattiserie) sau a mâncării (uleiul de floarea-soarelui marca Floriol), conform datelor Mediafax Monitorizare.
 
În ultima lună, producătorul de condimente Fuchs este promovat la nivelul publicităţii TV în prime-time, fiind derulată o campanie la nivel na­ţional pe toate canalele de infor­mare, începând cu 28 octombrie, care durează şapte săp­tă­mâni, a spus Simona Roşca, sales & marketing coordinator în cadrul companiei Fuchs.