Konica Minolta a raportat afaceri locale de 11 milioane de euro pentru perioada aprilie-septembrie 2016

Autor: Ioana Nita 09.12.2016

Konica Minolta Business Solutions România, subsidiara locală a produ­că­to­rului japonez de echipamente şi soluţii de imprimare şi servicii de mana­gement al informaţiilor, a obţinut în prima jumătate a anului fiscal 2016 (aprilie-septembrie 2016) venituri de 11 milioane de euro, compania ajungând la o cotă de piaţă de aproape 70% pe segmentul de sisteme de pro­ducţie color şi alb-negru şi la 36% pe seg­mentul de echipamente multi­func­ţionale laser A3 color şi alb-negru. În anul fiscal 2015, Konica Minolta a înregistrat pe plan local o cifră de afaceri de peste 23 milioane euro. Minolta a intrat pe piaţa din România în urmă cu 25 de ani, iar din 1998 a devenit Konica Minolta ca urmare a fuziunii la nivel mondial una dintre cele mai mari companii japo­neze. „Minolta a intrat pe piaţa din Ro­mânia în 1991 prin vânzarea de copiatoare analogice şi faxuri cu hârtie termică. După 25 de ani de dezvoltare continuă, le oferim clienţilor noştri servicii complete şi complexe de management al documentelor, atât în format tipărit, cât şi în format electronic”, a declarat Helmut Ignat, director general Konica Minolta Business Solutions România.