Floria: 50% din vânzările en-gros vor veni din online peste trei ani

Autor: Ioana Nita 15.12.2016

Grupul a investit peste 100.000 de euro într-un depozit şi o platformă online pentru vânzarea en-gros de flori.



Grupul Floria, specializat în comercializarea de buchete de flori şi aranjamente florale, a deschis la începutul acestei luni un depozit pentru vânzări en-gros de flori în care a investit în total peste 100.000 de euro.

La această sumă se adaugă şi investiţia într-o platformă online dedicată vânzărilor en-gros – www.floria.shop, care va fi lansată la finalul acestei săptămâni. Astfel, grupul Floria, care operează florăria online Floria.ro, divizia corporate şi reţeaua de florării Floria în Stradă, atacă întreaga piaţă de flori din România, estimată la circa 150 milioane de euro anul acesta, din care aproape 10% reprezintă vânzări online.

„Estimăm că în primul an platforma webshop B2B (business to business – n. red.) va genera între 5 si 10% din total vânzări en-gros. În România aceasta este o abordare nouă a vânzărilor de flori en-gros, trebuie deci ca floriştii şi florăriile să se familiarizeze cu ea, văzând în timp avantajele comenzilor online prin webshop”, a declarat Andreea Uceanu, directorul general al diviziei Floria Offline. Ea a adăugat că în trei ani ponderea vânzărilor realizate prin intermediul platformei online B2B va ajunge la 50%, pe măsură ce aceasta va fi folosită tot mai mult şi în afara Capitalei.