Sitemani, un producător de muştar şi sosuri din Braşov, vrea să investească 1 mil. euro în noi linii de producţie

Autor: Roana Rotaru 16.12.2016
Compania braşoveană Sitemani, deţinută de doi antreprenori români, care produce muştar, diverse tipuri de sosuri şi zacuscă, mizează anul acesta pe o creştere a cifrei de afaceri cu 5-10%, ajungând astfel la vânzări to­tale de circa 20 milioane de lei (4,5 mi­lioane de euro), potrivit calcu­le­lor ZF realizate pe baza datelor pu­bli­cate pe site-ul Ministerului Finanţelor. 
 
„Creşterea cifrei de afaceri se datorează diversificării gamei de pro­duse. Am introdus noi sosuri de salate, dressin­guri“, a decla­rat Corina Sari, eco­nomist în cadrul com­paniei Site­mani.
 
Sitemani pro­duce muştar marca pro­prie pentru Car­re­four, Auchan şi Lidl şi este prezent cu brandurile pro­prii, Mustardino şi Yoky, în Metro şi Rewe, potrivit repre­zen­tanţilor com­paniei.