Stelian Bogza, Benefit Online: Companiile care ne sunt cliente au investit anul acesta aproximativ 30 mil. lei pentru beneficiile angajaţilor

Autor: Mihaela Pascari 19.12.2016

Banii s-au dus pe abonamente la sală, vacanţe sau electronice.

Stelian Bogza, cofondator al Benefit Online, platforma care le permite angajaţilor să îşi aleagă beneficiile în limita unui buget stabilit de angajator, spune că firmele din portofoliul său au cheltuit anul acesta aproximativ 30 de milioane de lei (circa 6,5 mil. de euro) pentru beneficiile angajaţilor.

Resursele investite au fost utilizate pentru diverse categorii de beneficii precum pensii private, vacanţe în România, tichete de masă sau traininguri profesionale, dar şi pentru achiziţionarea de produse electronice, abonamente la sală, vouchere la retaileri sau cursuri de dezvoltare profesională.

Industriile din care provin companiile din portofoliul de clienţi al platformei sunt IT&C, auto, farma, bancar, telecom, leasing de personal, comerţ retail, turism sau servicii.