Joburile din call-centere vor fi din ce în ce mai greu de ocupat în anii următori

Autor: Mihaela Pascari 27.12.2016

Centrele cu activităţi de call-center din piaţă au un volum de activitate din ce în ce mai mare, apar proiecte noi cu investitori noi, dar şi oportunităţile profesionale sunt mai multe, chiar şi pentru cei care care sunt la început de carieră. Prin urmare, recrutarea pentru poziţiile din call-centere va fi din ce în ce mai dificilă, a spus Cristina Jurconi, manager în cadrul agenţiei de servicii de resurse umane Manpower din Cluj.

“Peste trei sau patru ani va fi şi mai dificil. România atrage în continuare investitori din sfera call-center, centre de servicii partajate (shared service center), servicii de externalizare (business process outsorucing), ceea ce diversifică opţiunile pentru candidaţii buni şi forţează toţi competitorii de pe piaţa să îşi regândească strategiile de angajare”, a explicat Cristina Jurconi.

În opinia sa, tendinţa angajatorilor este de a se orienta către candidaţi care corespund cu profilul din punct de vedere al competenţelor şi abilităţilor personale sau interpersonale, pe care să îi formeze ulterior cu cunoştinţele specifice necesare.