Antreprenori locali. Farmaciile Belladonna şi-au bugetat afaceri de 230 de milioane de lei în 2017. „E un avans modest, dar solid“

Autor: Mirabela Tiron 10.01.2017

Lanţul de farmacii Belladonna, controlat de antreprenorii români Florin şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, a finalizat cu vânzări de circa 220 de milioane de lei anul trecut, nivel similar cu cel din anul anterior, ge­ne­rate de 94 de unităţi operaţionale, potrivit oficialilor companiei.

În ultimul trimestru, lanţul de farmacii a reuşit să îşi crească vân­zările, după ce în primele nouă luni raportase o scădere faţă de perioada similară a anului 2015, în condiţiile în care numărul de farmacii a fost mai mic.

Pentru acest an, lanţul de far­macii Belladonna şi-a bugetat afaceri mai mari cu 5%, până la circa 230 mil. lei.

„Farmaciile Belladonna şi-au menţinut strategia de eficientizare şi în ultimul trimestru al anului 2016. În medie o farmacie Belladonna a crescut cu 3,8% în 2016 versus 2015“, a spus Anton Aldea, directorul executiv al farmaciilor Belladonna.

După indicatorul număr de far­macii la nivel naţional, reţeaua Belladonna nu se regăseşte printre cei mai mari cinci jucători, fiind însă un jucător important în Capitală, unde are majoritatea farmaciilor deschise.