Red Bull caută director de marketing care să aibă grijă de brand în HoReCa

Autor: Mădălina Dediu Panaete 16.01.2017

Red Bull România, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor energizante, caută un manager de marketing pentru canalul on premise, care să stabilească strategia de business a companiei şi să implementeze ini­ţia­tivele care susţin brandul Red Bull, conform datelor de pe LinkedIn. Candidatul trebuie să aibă minimum trei ani de expe­rienţă în marketing şi/sau vân­zări, dar şi competenţe în pro­ject ma­nagement.

La nivel mondial, Red Bull are peste 10.000 de angajaţi în peste 167 de ţări şi vinde anual mai bine de 6 miliarde de doze. În România, Red Bull este lider de piaţă pe segmentul de băuturi energizante şi a avut în 2015 ( ultimele date disponibile pe mfinante.ro) o cifră de afaceri de 64 milioane de lei (14 mil. euro), în creştere cu 14% faţă de anul precedent, un profit net de 2 milioane de lei şi 50 de angajaţi.