Afacerile Flanco s-au apropiat de pragul de 1 mld. lei după un avans de 20%
♦ Retailerul electro-IT Flanco, al doilea jucător din piaţă după cifra de afaceri, şi-a bugetat pentru acest an 13-15 deschideri de magazine, două reamenajări şi patru închideri ♦ Pe lista de priorităţi se mai află flanco.ro, activităţile de marketing şi oamenii.
„Avem deja semnate contracte pentru cinci magazine de tip box în oraşele mari şi medii ale ţării. Evaluăm să deschidem alte 8-10 magazine, stradale sau în galerii comerciale, în oraşele mici“, spune Dragoş Sîrbu, executivul român care conduce businessul Flanco. El adaugă că retailerul vrea să reamenajeze două magazine mari din reţeaua deja existentă, dar şi să închidă patru magazine dintre cele mai puţin profitabile. Nu oferă însă detalii privind acestea.
„Astăzi operăm 122 de magazine în întreaga ţară. În 2016 am deschis 30 de magazine. Ne-am dorit să intrăm în oraşe medii, dar şi în oraşe mari unde până în 2016 nu am fost prezenţi, ca de exemplu Satu Mare, Zalău sau Focşani. Ambele obiective au fost atinse“, adaugă executivul care conduce businessul de la începutul lui 2014.
Expansiunea accelerată, dar şi evoluţia bună a economiei şi apetitul românilor pentru achiziţii de televizoare şi frigidere au majorat businessul Flanco cu 20%, apropiindu-se de pragul de 1 mld. lei cifră de afaceri.
„Cifrele finale le dăm odată cu finalizarea auditului financiar, respectiv la sfârşit de februarie şi început de martie. Pot anticipa doar că în 2016, pe o piaţă care a crescut cu aproximativ 14-15%, ritmul nostru a fost unul de aproximativ plus 20%.“