Paralela 45 a raportat afaceri de 44 mil. euro în 2016. “Anul acesta estimăm o majorare a vânzărilor cu 10-12%”

Autor: Cristina Bellu 18.01.2017
Agenţia de turism Paralela 45 a înregistrat afaceri de 44 milioane de euro în 2016, în creştere cu 6% faţă de 2015 şi estimează pentru anul acesta o majorare a vânzărilor cu 10-12%, prin diversificarea ofertei pentru destinaţiile din vestul Europei.
 
„Anul acesta am introdus destinaţii ca Gran Canaria, Ischia şi Kos, păstrăm în ofertă Algarve, Split, Cipru de Nord, lansate anul trecut, şi am programat zboruri spre Spania, Grecia, Franţa, Cipru şi din Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi.”, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45.  
 
Anul trecut, o creştere semnificativă a fost înregistrată pe segmentul vacanţelor pe litoralul românesc unde vânzările au ajuns la 1,8 milioane de euro. Turoperatorul mizează şi anul acesta pe litoral şi estimează că vânzările vor ajunge la 2,5 milioane de euro, odată cu acordarea tichetelor de vacanţă cu o valoare de 1.450 de lei pentru fiecare bugetar.