Magazinele JYSK şi-au majorat vânzările cu 61%. „A fost cel mai bun an de până acum“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 20.01.2017

„Ne dorim să deschidem 10-15 magazine noi în 2017 şi avem deja planificate deschideri.“



Retailerul danez de mobilă şi accesorii JYSK, care deţine o reţea de 45 de magazine pe piaţa locală, şi-a ma­jorat vânzările cu 61% în anul financiar trecut la 223 mil. lei (50 mil. euro) şi a înregistrat un profit EBIT de 28 de milioane de lei (6,2 mil. euro), în creştere cu 180%.

„În anul financiar care s-a încheiat (2015/2016), JYSK România a înregis­trat cele mai bune rezultate de până acum, atât în ceea ce priveşte cifra de afa­ceri, cât şi în ceea ce priveşte

EBIT-ul“, a spus Alexandru Bratu, country manager al JYSK România, precizând că anul 2016 a fost foarte bun pentru toată piaţa de mobilier din România. În ultimul an financiar, retailerul a inaugurat 13 magazine noi, bifând primele unităţi din Botoşani, Tulcea, Iaşi, Craiova, Drobeta-Turnu Severin şi Hunedoara, şi a reamenajat două magazine noi după un concept nou de design, în Arad şi Suceava.