Acţionarul majoritar al Romcab spune că va remedia în perioada imediat următoare incidentele de plată către furnizori

Autor: Roxana Rosu 23.01.2017

Incidentele de plată înregistrate de Romcab în ultimele săptămâni au ca principală cauză nivelul redus al încasărilor de la clienţi, compania urmând să-şi achite obligaţiile financiare în perioada imediat următoare, a anunţat Zlotan Prosszer, directorul şi acţionarul majoritar al producătorului de cabluri cu fibră optică Romcab Târgu-Mureş (MCAB) într-un comunicat pe Bursa de Valori.

”Intre 23 decembrie şi 16 ianuarie, Romcab a înregistrat mai multe incidente în Centrala Incidentelor de Plată datorită incapacităţii sale de a aloca sursele necesare pentru acoperirea unor Bilete la Odin prezentate la bancă de către furnizorii noştri. Lipsa de lichiditate s-a datorat în principal nivelului redus de încasări de clienţii companiei, în condiţiile specifice industriei în care activăm, anume majoritatea clienţilor închizându-şi porţile în perioada 15 decembrie-15 ianuarie”, a spus Prosszer.

El a adăugat că în perioada imediat următoare  cursul normal al activităţii clienţilor Romcab se va relua cu consecinţa imediată a reluării plăţilor de efectuat de către aceştia, ceea ce va facilita îndeplinirea obligaţiilor financiare prezente şi viitoare ale Romcab.