Site-ul eMAG a înregistrat 270 de milioane de vizite în 2016, dintre care mai mult de o jumătate de pe mobil

Autor: Adrian Seceleanu 24.01.2017

eMAG, cel mai mare magazin online local, a înregistrat anul trecut 270 de milioane de vizite, adică o medie de 22,5 milioane de vizite pe lună, cam câte atrag şi site-urile locale stirileprotv.ro şi libertatea.ro, conform datelor comunicate de companie şi a celor disponibile pe site-ul Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). Numărul de vizite înregistrate de eMAG a crescut cu 63% faţă de anul anterior, iar cele mai utilizate echipamente au fost cele mobile. „În 2016, peste 151 de milioane de vizite înregistrate pe site-ul eMAG (55% în medie din traficul total) au venit de pe smartphone şi tabletă, în creştere de 2,2 ori faţă de anul precedent. În ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori, depăşind atât ca ritm de creştere, cât şi ca valoare absolută evoluţia traficului de pe desktop. Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitive mobile, 62%, au fost făcute de persoane care au până în 35 de ani“, conform datelor eMAG.