Coca-Cola implică artişti, vloggeri şi vedete în campanii pentru a atinge cât mai multe categorii de consumatori

Autor: Bianca Dorobanţu 29.01.2017

Mediul digital reprezintă o investiţie pe termen lung pentru Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, dar şi un mijloc de a exersa ideile în materie de online, au spus reprezentanţii companiei.  

„Digitalul este o componentă esenţială, care a schimbat modul în care facem business. Iar această schimbare a adus după sine şi o reorganizare internă. În ultimii ani ne-am extins echipa cu specialişti în social media“, au spus reprezentanţii companiei..

De la campanii, la crearea de aplicaţii, seriale web sau platforme de conţinut, Coca-Cola este un brand vizibil în online, pe Facebook, Insta­gram, fiind şi primul brand prezent pe Snapchat. Pe Instagram, de pildă, Coca-Cola are 1,7 milioane de fani, mesajele de pe Face­book ajung la  4,8 milioane de utilizatori săptămânal, iar pe Snapchat acestea ajung la peste 8.000 de oameni zilnic, potrivit reprezentanţilor companiei, care însă nu au dat detalii despre bugetul alocat comunicării în social media.