Ryanair intră în forţă în casele telespectatorilor prin spoturi difuzate la ore de vârf

Autor: Bianca Dorobanţu 27.01.2017

Prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune locale a fost ocupat luni-seara de reclame la medicamente, alimente şi băuturi, credite, servicii din industria telecom şi de retaileri electro-IT, industrii care împart, de obicei, acest spaţiu publicitar.

În total, în intervalul orar 20.00-21.00 au fost difuzate 99 de spoturi publicitare, dintre care 40 au fost numai la medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri - n. red.), 27 la alimente şi băuturi, 5 la credite bancare şi nebancare şi alte 5 la serviciile din industria telecom, conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.

În afară de industriile care sunt constant prezente în prime-time, săptămâna aceasta, Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, şi-a promovat ofertele la TV.

„Ryanair are un plan de creştere important pentru România şi am lansat această campanie publicitară pe mai multe canale pentru a promova combinaţia de tarife reduse şi calitatea serviciilor (…). Clienţii români şi-au arătat în per­manenţă interesul lor pentru tarifele reduse ale Ryanair. Rezer­vările în avans au fost foarte puternice pe finalul lui 2016 şi în ianuarie 2017, acestea înregistrând un trend de consoli­dare de la lansarea actualei campanii de promo­vare”, a spus Denis Barabaş, sales & marketing executive în cadrul Ryanair România.