Cafea Fortuna: Ne aşteptăm ca în următoarea perioadă publicitatea online să crească pentru noi ca importanţă şi ca buget

Autor: Bianca Dorobanţu 02.02.2017
Cafea Fortuna, cel mai mare jucător cu acţionariat românesc de pe piaţa cafelei, inte­grează metodele tradiţionale de comunicare în noile tendinţe, dictate de mediul online, prin intermediul digitalizării, a spus Marius Babăta, general manager al Cafea Fortuna.

„Digitalizarea a venit oarecum firesc, odată cu dezvoltarea tehnologică, a ser­viciilor în această zonă, având ca înce­puturi anul 2010; iniţial am avut un interes relativ modest după care în ultimii 2-3 ani digitalizarea a început să aibă o pondere mai ridicată”, a spus Marius Babăta, general manager al Cafea Fortuna.

 

Producătorul de cafea alocă din bugetul de comunicare 3-5% către social media

Deşi momentan investiţiile în publi­ci­tatea TV sunt prioritare pentru companie, este aşteptată o creştere şi în ce priveşte bugetul alocat publicităţii online, care va căpăta o importanţă din ce în ce mai mare pentru Cafea Fortuna, a mai spus Babătă.

Pagina de Facebook a Cafea Fortuna are aproape 41.000 de aprecieri, având în medie, câte o postare pe zi, care constau fie în anu­mite concursuri sau promoţii, fie în anu­mite imagini de na­tu­ră să-i implice pe con­­su­ma­tori în diferite dis­­­cuţii, creând in­ter­acţiuni între brand şi aceş­tia. Avansul teh­no­logic nu a deter­mi­nat com­pa­nia să eli­mine locuri de muncă, ci a creat altele noi, mai spune Marius Babătă.