Afacerile Cosmetic Plant au crescut cu 17% anul trecut, compania mizând pe un plus de minim 10% în 2017

Autor: Roxana Rosu 02.02.2017

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat anul trecut un business în creştere cu circa 17% şi mizează pe un avans de minim 10% al cifrei de afaceri în acest an.

Compania clujeană,  controlată de familia de antreprenori Laszlo, a raportat astfel un business de peste 10,4 milioane de (2,3 milioane de euro) în creştere faţă de 2015 când a atins o cifră de afaceri de 8,9 milioane de lei (2 milioane de euro). În ceea ce priveşte volumul produselor vândute, acesta s-a situat la cca. 1,2 milioane de unităţi.

„Creşterea business-ului în 2016 a fost determinată de mai mulţi factori. Printre aceştia se numără mărirea gamei sortimentale, creşterea notorietăţii brandului şi lansarea livrărilor către lanţul de super şi hipermarketuri Carrefour, în a doua jumătate a anului. De asemenea, creşterea gamei sortimentale Cosmetic Plant la majoritatea partenerilor a avut un efect benefic”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.