Lucian Aldescu, şeful firmei de curierat DPD: „Jumătate din vânzări sunt aduse de clienţii din e-commerce. Am bugetat afaceri mai mari cu 20%“

Autor: Mirabela Tiron 03.02.2017
Compania de curierat DPD, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de GeoPoste, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu circa 20%, iar pentru acest an estimează o creştere similară cu cea de anul trecut.

„Piaţa de curierat creşte în con­tinuare, motorul fiind comerţul elec­tro­nic. Jumătate din vânzările noastre sunt asigurate de clienţii din e-commerce, iar restul de clienţi din alte sectoare. Vrem să ne mărim cota de piaţă, în acest an ne concentrăm pe creş­terea calităţii serviciilor. Investi­ţiile vor fi orientate în zona IT, după ce anul trecut am investit în infra­struc­tură“, a declarat pentru ZF Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD.

Anul trecut DPD a investit în dez­voltarea infrastructurii, în de­pozite şi huburi în mai multe oraşe. La finalul anului trecut, DPD des­chidea un depozit şi un hub la Sibiu, pe 4.400 de metri pătraţi, în urma unei investiţii de un milion de euro.