Lucian Aldescu, şeful firmei de curierat DPD: „Jumătate din vânzări sunt aduse de clienţii din e-commerce. Am bugetat afaceri mai mari cu 20%“
Autor:
Mirabela Tiron
03.02.2017
Compania de curierat DPD, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de GeoPoste, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu circa 20%, iar pentru acest an estimează o creştere similară cu cea de anul trecut.
„Piaţa de curierat creşte în continuare, motorul fiind comerţul electronic. Jumătate din vânzările noastre sunt asigurate de clienţii din e-commerce, iar restul de clienţi din alte sectoare. Vrem să ne mărim cota de piaţă, în acest an ne concentrăm pe creşterea calităţii serviciilor. Investiţiile vor fi orientate în zona IT, după ce anul trecut am investit în infrastructură“, a declarat pentru ZF Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD.
Anul trecut DPD a investit în dezvoltarea infrastructurii, în depozite şi huburi în mai multe oraşe. La finalul anului trecut, DPD deschidea un depozit şi un hub la Sibiu, pe 4.400 de metri pătraţi, în urma unei investiţii de un milion de euro.