Secom mizează pe extindere şi estimează afaceri de 20 de milioane de euro în 2017
Compania Secom, specializată în importul şi comercializarea suplimentelor alimentare, a investit anul trecut peste 600.000 de euro în extinderea sediului administrativ, a depozitului şi în deschiderea a două magazine, iar obiectivul pentru acest an este să ajungă la o reţea de 13 magazine.
Businessul familiei Costea a atins anul trecut 16 mil. euro, cu 33% mai mult decât în 2015, iar pentru 2017 familia Costea, care controlează afacerea, estimează o creştere de 26%.
„La finalul lunii ianuarie am lansat un magazin în Piteşti, iar la începutul lunii martie vom deschide un magazin şi în Cluj-Napoca. Vom continua să avem şi anul acesta investiţii susţinute în marketing, ne vom axa pe dezvoltarea echipei, prin programe de leadership şi training, şi vom investi în dezvoltarea infrastructurii IT“, a spus Lucia Costea, managing partner al Secom.
Unul dintre cele mai importante obstacole pentru Secom în piaţa de suplimente alimentare îl reprezintă promovarea agresivă a jucătorilor din acest sector.