De la bere la telefonie mobilă: Narcis Horhoianu a plecat de la Heineken la Vodafone

Autori: Dana Ciriperu , Adrian Seceleanu 13.02.2017

Narcis Horhoianu, un manager cu ex­perienţă de 20 de ani în industria bu­nu­rilor de larg consum, a plecat de pe po­ziţia de director de marketing al Heine­ken Româ­nia, numărul doi în industria berii, pentru a prelua poziţia de director în ca­drul Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.

„Narcis Horhoianu este director, res­pon­­sabil de marketing segmente consu­ma­tor. Rolul are drept scop dezvoltarea stra­te­giei pe segmentele de consumator, a pla­nu­lui de marketing şi a mixului de marketing în seg­mente“, au pre­cizat pen­tru ZF re­prezen­tanţii Vo­da­fone.

Al doilea ju­cător de pe pia­ţa locală de te­lefonie mo­bilă are aproape 9 mi­lioa­ne de clienţi pen­tru ser­­viciile de te­le­fonie mo­bilă şi este una din­tre cele mai mari compa­nii din eco­no­mie, cu un busi­ness anual de peste 700 mil. euro.

Narcis Horho­ia­­­nu a ple­cat de la Hei­ne­ken la sfâr­şitul lunii ianuarie, la trei ani de la preluarea mandatului.