Miroslav Majoros, CEO Telekom România: Vom fi mai flexibili în ofertele comerciale şi ne vom uita mai atent la profit. "Vom continua să ne uităm la metode de reducere a costurilor şi în special la canalele de vanzare."

Autor: Adrian Seceleanu 14.02.2017
Pachetele de servicii convergente fix-mobil MagentaOne lansate în 2014 odată cu transformarea Cosmote şi Romtelecom în Telekom vor fi relansate în acest an pentru a permite grupului să atace segmente mai vaste de piaţă, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, slovacul care a preluat în ianuarie 2016 conducerea celui mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, un business anual de peste 1 miliard de euro.

"Am dublat numărul de clienţi pentru pachetele MagentaOne anul trecut şi ne aflăm în continuare în creştere. Dar eu cred că Romania nu este o ţară tipică pentru pachetele MagentaOne: pentru mulţi clienţi această ofertă este una atractivă, dar eu cred că trebuie să ne uităm la ofertele convergente dintr-o perspectivă mai largă şi să ieşim, poate, cu o ofertă care va fi mult mai flexibilă. Ne vom extinde pentru a atinge segmente şi mai largi de piaţă, la care acum ajungem cu dificultate", spus şeful Telekom, fără a oferi alte detalii. "Vom creşte flexibilitatea, eu cred că numele jocului pentru acest an este flexibilitatea", a mai spus el.

Pe piaţa de servicii convergente Telekom concurează cu RCS&RDS şi Orange. Subsidiara francezilor de la Orange a intrat pe piaţa de pachete fix-mobil printr-un contract care îi oferă acces la reţeaua fixă a Telekom.