Miroslav Majoros, CEO Telekom România: Vom fi mai flexibili în ofertele comerciale şi ne vom uita mai atent la profit. "Vom continua să ne uităm la metode de reducere a costurilor şi în special la canalele de vanzare."
"Am dublat numărul de clienţi pentru pachetele MagentaOne anul trecut şi ne aflăm în continuare în creştere. Dar eu cred că Romania nu este o ţară tipică pentru pachetele MagentaOne: pentru mulţi clienţi această ofertă este una atractivă, dar eu cred că trebuie să ne uităm la ofertele convergente dintr-o perspectivă mai largă şi să ieşim, poate, cu o ofertă care va fi mult mai flexibilă. Ne vom extinde pentru a atinge segmente şi mai largi de piaţă, la care acum ajungem cu dificultate", spus şeful Telekom, fără a oferi alte detalii. "Vom creşte flexibilitatea, eu cred că numele jocului pentru acest an este flexibilitatea", a mai spus el.
Pe piaţa de servicii convergente Telekom concurează cu RCS&RDS şi Orange. Subsidiara francezilor de la Orange a intrat pe piaţa de pachete fix-mobil printr-un contract care îi oferă acces la reţeaua fixă a Telekom.