Invazia tancurilor germane pe cea mai mare piaţă de retail din lume: discounterul Lidl vrea să intre mai repede pe piaţa americană

Autor: Catalina Apostoiu 17.02.2017
Discounterul german Lidl a anunţat că va intra pe piaţa americană mai devreme decât a intenţionat iniţial, urmând să deschidă în această vară primele magazine din Statele Unite, scrie Deutsche Welle. Detaliile planului de expansiune au fost făcute publice în condiţiile în care Wal-Mart şi lanţuri alimentare tradiţionale din SUA se confruntă deja cu o ameninţare mai puternică venită din partea retailerului german Aldi, care deţine peste 1.600 de magazine în SUA. Lidl a anunţat că primele 20 de magazine vor fi deschise în Carolina de Nord, Carolina de Sud şi Virginia, unde compania şi-a stabilit primul sediu din State în 2015. Retailerul german a adăugat că intenţionează să deschidă până la 100 de magazine pe Coasta de Est în decurs de un an, creând aproximativ 4.000 de locuri de muncă. Lidl are peste 10.000 de magazine în aproape 30 de ţări din Europa. Acesta a devenit un gigant de retail comercializând în mare parte branduri proprii în magazine simple cu un număr minim de angajaţi. În ultima vreme, acesta întâmpină probleme pe piaţa locală, unde consumatorii se reorientează către supermarketurile mainstream.