J'Info Tours: 40% din bugetul total de comunicare este alocat comunicării în social media

Autor: Bianca Dorobanţu 17.02.2017

Aproape 40% din totalul buge­tu­lui de comunicare al J'Info Tours, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, mer­g către  comuni­carea în so­cial media, după cum spune Car­men Pavel, proprietara agenţiei. De altfel, bugetul a­locat comunicării online a cres­cut continuu în ultimii doi ani. 

Decizia de a se orienta spre mediul digital a venit pentru agenţia de turism în 2015, ca urmare a trendului cumpărătorilor de a-şi achiziţiona serviciile turistice din mediul online. „Piaţa este într-o continuă transfor­mare datorită digitalizării, metodele care funcţionau în anii trecuţi sunt istorie, iar prezentarea şi  vânzarea serviciilor direct din mediul online sunt esenţiale“, a subliniat ea.

 Agenţia este prezentă atât pe Facebook, cât şi pe Instagram, cu campanii de conversie (campanii de vânzare orientate pe produs), dar şi de brand awareness (de a face vizibil brandul pentru consumatori), odată cu lansarea unei noi variante a site-ului J’Info Tours. „Marele avantaj al campaniilor de conversie este impactul imediat asupra vânzărilor”, mai spune Carmen Pavel.