Apropierea primăverii aduce în prime-time bijuteriile Teilor, bomboanele Ferrero Rocher, cosmeticele Nivea şi articolele de modă Fashion Days

Autor: Bianca Dorobanţu 24.02.2017

Apropierea lunii martie se vede în "noile apariţii" care şi-au făcut loc între reclamele difuzate pe trei dintre cele mai urmărite posturi locale de televiziune, astfel că luni-seara, în prime-time s-au regăsit spoturi TV la bijuteriile marca Teilor, la bomboanele de ciocolată Raffaello şi Ferrero Rocher, la articolele de îmbrăcăminte Fashion Days, dar şi la cosmeticele marca Nivea, produse ce pot fi oferite drept cadou. 

"În această perioadă ne focusăm pe implementarea ideii în mintea consumatorului că o bijuterie Teilor este alegerea perfectă pentru cadourile oferite de Sfantul Valentin, Dragobete, 1 sau 8 Martie. Pe langă simbolistica sa deosebită, o bijuterie autentică este pentru totdeauna", a spus Horaţiu Vasilescu, directorul gene­ral al Teilor, afacere romanească de bijuterii şi servicii financiare (ama­net, schimb valutar, transfer de bani), controlată de antrepre­norul roman Florin Enache din Piteşti.

Teilor îşi promovează produsele pe toate canalele de comunicare, de la print, radio, online, la publicitate stradală, dar şi în cadrul evenimentelor. Campaniile de comunicare sunt realizate de departamentul de marketing, fără ajutorul unor agenţii specializate. "Televiziunea este un canal care atinge un public foarte larg şi foarte variat, am căutat să fim în prime-time şi doar în emisiuni premium, cu adevărat relevante. Am fost prezenţi şi înainte de ştirile despre vreme, la ştirile de dimi­neaţa, în seriale care sunt văzute de un public larg. Vrem să comunicăm cat mai aproape de targetul nostru, cei care îşi doresc să ofere un cadou au­tentic, care îşi va păstra va­loarea în timp. Dar nu ne-am re­zumat la TV, avem şi o campanie care se desfăşoară la radio, unde oferim pre-mii, suntem şi în mediul online, căutăm să fim prezenţi acolo unde sunt potenţialii noştri clienţi", a mai subliniat Vasilescu. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 31 mil. lei şi un profit net de 0,8 mil. lei, potrivit datelor ZF.