Telekom Romania începe un nou program de reorganizare, care ar putea "afecta câteva sute de angajaţi". Unele zone din companie încă funcţionează ca o instituţie de stat
Miroslav Majoros, CEO: Trebuie să ne regandim procesele de business şi structura organizaţională pentru a fi mai agili şi rapizi, ca să facem faţă concurenţei.
Într-o discuţie cu ZF, Majoros a vorbit despre planul de transformare a companiei, care va fi pus în practică în următoarele luni.
Nu suntem în poziţia în care să putem obţine rezultate semnificativ mai bune doar printr-un program de reducere a costurilor, ci avem nevoie de o transformare de ansamblu, de o regandire a proceselor de business şi de o organizaţie mai puţin stufoasă, în care deciziile să poată fi luate rapid, pentru a supravieţui competiţiei acerbe de pe piaţa de telecom din Romania, a menţionat el.
Grupul Telekom România trebuie să-şi schimbe rapid structura şi modelul operaţional „greoi“ - asemănător unei „instituţii de stat“ - după care funcţionează în prezent pentru a fi capabil să ia decizii rapid şi pentru a putea lansa o ofensivă comercială care să-i permită să stopeze declinul veniturilor şi al cotei de piaţă cu care cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile se confruntă de mai mulţi ani.