Telekom Romania începe un nou program de reorganizare, care ar putea "afec­­ta câteva sute de angajaţi". Unele zone din companie încă funcţionează ca o instituţie de stat

Autor: Adrian Seceleanu 27.02.2017

Miroslav Majoros, CEO: Trebuie să ne regandim procesele de business şi structura organizaţională pentru a fi mai agili şi rapizi, ca să facem faţă concurenţei.



Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania, a anunţat că grupul va intra în­tr-un proces de restruc­tu­rare şi trans­fomare care ar putea "afec­­ta cateva sute de angajaţi".

Într-o discuţie cu ZF, Majoros a vorbit despre planul de transformare a com­pa­niei, care va fi pus în practică în ur­mătoarele luni.

Nu suntem în poziţia în care să putem obţine rezultate semnificativ mai bune doar printr-un program de re­du­cere a costurilor, ci avem nevoie de o trans­for­mare de ansamblu, de o regan­dire a proceselor de busi­ness şi de o organizaţie mai puţin stu­foasă, în care deci­zi­ile să poată fi luate ra­pid, pentru a supra­vie­ţui competiţiei acer­be de pe piaţa de tele­com din Romania, a menţionat el.

Grupul Telekom România tre­buie să-şi schimbe ra­pid structura şi mo­delul ope­­raţional „greoi“ - ase­­­mă­nător unei „insti­tu­ţii de stat“ - după care func­ţionează în pre­­ze­nt pentru a fi capabil să ia decizii rapid şi pentru a putea lansa o ofensivă co­mer­­ci­ală care să-i permită să stopeze de­cli­nul veniturilor şi al cotei de piaţă cu ca­re cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile se confruntă de mai mulţi ani.