Calea Victoriei, „resuscitată“ de noi chiriaşi. Ikea şi brandurile de modă Bigotti şi Roberto Italia animă atmosfera de pe Calea Victoriei, după o perioadă de închideri

Autor: Alina-Elena Vasiliu 01.03.2017

Calea Victoriei, unul dintre bulevardele celebre ale Bucureştiului, emblematic din punct de vedere comercial, pare să se revigoreze după ce noi retaileri şi-au făcut curaj să deschidă magazine în zonă.

Ikea, Bigotti şi bran­dul italienesc Roberto Italia sunt câţiva dintre chiriaşii care s-au uitat către Calea Victoriei pentru a-şi semnala pre­zenţa cu spaţii co­merciale, deşi clădirile de pe bulevard sunt vechi şi multe dintre ele au nevoie de lucrări de consolidare.

Retailerul suedez de mobilă Ikea a ocupat un spaţiu la numărul 46 de pe Calea Victoriei, unde însă nu sunt vândute produse, spaţiul fiind amenajat sub numele Popas Urban. Locaţia este deschisă până la sfârşitul lunii martie.