Prime time-ul televiziunilor a început să se diversifice puternic: de la reclame la maşini şi servicii medicale până la jucători din energie
Reclamele la maşini marca Renault, Citroën şi Jeep Grand Cheeroke, la serviciile medicale MedLife şi la abonamentele de furnizare a energiei electrice de la Enel s-au strecurat în prime time-ul de luni seara pe cele mai urmărite trei televiziuni locale, potrivit datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.
Astfel, topul celor mai difuzate reclame a început să se diversifice odată cu începutul lunii martie, însă industriile cele mai vizibile rămân cea farmaceutică şi cea a alimentelor şi băuturilor.
Săptămâna aceasta, reclamele la medicamente (30) au fost surclasate ca număr de cele la alimente şi băuturi (33) în contextul în care „bătălia“ se dă întotdeauna între aceste două industrii.
Totuşi, aproape săptămânal, industria farmaceutică este îmbogăţită cu reclame la noi medicamente, ceea ce subliniază concurenţa acerbă din domeniu. Specialiştii în publicitate spun că nevoia intensă de a comunica a jucătorilor farma se datorează competitivităţii care creşte, pentru că noi medicamente apar constant pe piaţă şi trebuie promovate. De pildă, acum două săptămâni au intrat în prime time-ul televiziunilor reclamele la vitaminele Jamieson, iar săptămâna aceasta au fost difuzate reclame la unguentul HemoTreat H, spoturi publicitare care până acum nu au mai fost difuzate la TV.