Dragoş Anastasiu şi-a bugetat afaceri de 109 milioane de euro în 2017 pentru Eurolines din vacanţe şi transportul de persoane

Autor: Mirabela Tiron 08.03.2017

Touring Europabus România, compania controlată de Dragoş Anastasiu, care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI Travel Center, a finalizat anul trecut cu afaceri de 90 milioane de euro, mai mari cu 19% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.

„Pentru 2017 ne-am pro­pus o cifră de vânzări de apro­ximativ 109 mil. euro, plus 20% faţă de ni­velul de anul tre­cut“, a dec­la­rat pentru ZF Dragoş Anas­tasiu. Re­ţelele Euro­lines şi TUI Tra­vel Cen­ter sunt formate din 80 de agenţii de tu­rism. Com­pania are în acest an pa­chete pe chartere în Grecia, Turcia, dar şi în Spania, unde a pus pe harta des­tinaţiilor de vacanţă şi Gran Ca­naria din iunie anul acesta. Avansul afa­cerilor va fi ge­nerat de creşterea vân­zării de va­canţe, prin dezvoltarea reţelei de agenţii, dar şi creşterea vânzărilor online.

„20% din vânzări sunt vacanţe exotice. În topul vacanţelor exotice intră cele în Republica Dominicană, Maldive, Thailanda şi Mexic. Cea mai scumpă vacanţă exotică vândută a fost în Maldive anul trecut şi a costat 30.000 de euro“. După Bucureşti, Clujul a devenit al doilea pol de business, prin cele cinci agenţii de turism din Cluj-Napoca firma îşi asigură 10% din vânzările pe toată reţeaua, potrivit oficialului companiei.

„Consolidarea poziţiei de lider al pie­ţei de turism şi transport vizând o creş­tere cu 20% a vânzărilor cmparativ cu 2016, până la nivelul de 150 mi­lioa­ne de euro, este unul din obiectivele prin­ci­pale ale grupului Eurolines în 2017.“

Pe tot grupul, care include în total 21 de firme din România, Germania şi Republica Moldova, afacerile s-au ridicat anul trecut la 125 milioane de euro, în creştere cu 13% faţă de anul anterior.