ING Bank a obţinut un profit net de 474 mil. lei în 2016, în creştere cu 42%. "Mizăm în continuare pe creştere organică, nu vrem să cumpărăm alte bănci."

Autori: Claudia Medrega , Cristian Hostiuc 09.03.2017

ING Bank România, sucursala locală a grupului olandez a obţi­nut anul trecut un profit net de 474 mil. lei, în creştere cu 42% faţă de 2015, ascensiunea fiind susţinută de creşterea cre­di­tării, precum şi de veniturile excepţionale obţinute din vân­zarea acţiunilor Visa Europa.

ING mizează în continuare pe creşterea organică după ce anul trecut şi-a majorat cota de piaţă după active până la 7,6%, de la 6,2% în 2015, şi nu are în vedere achiziţii pentru dezvoltarea viitoare, spune Michal Szczurek, CEO al ING România. Însă, banca se va uita atent la orice oportunitate.

Creşterea creditării şi a numărului de clienţi, investiţiile în inovaţie şi digitalizarea sunt câteva dintre priorităţile ING în România pentru perioada următoare, spune Szczurek.