Wolfgang Schulz, BMW România: Românii sunt interesaţi tot mai mult de tehnologie, vedem o creştere puternică pe maşini electrice
Din cele aproape 200 de automobile electrice şi hibride de tip plug-in (care pot încărca bateria pentru motorul electric şi de la o priză) vândute anul trecut în România, o treime sunt maşini BMW.
Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România, spune că noile tehnologii din segmentul premium au deschis apetitul românilor pentru maşini de ultimă generaţie, motiv pentru care şi mărcile din această clasă înregistrează creşteri mai puternice decât piaţa totală.
„Clienţii automobilelor premium sunt mai atenţi la noutăţi şi la inovaţii. Spre exemplu, anul trecut a fost un an bun pentru noi şi în ceea ce priveşte vânzările de maşini electrice. Românii sunt interesaţi de inovaţii. Am avut un început bun şi vom continua în acest ritm“, a spus Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România.
Reprezentanţa locală a grupului german a livrat anul trecut pe piaţa locală 62 de automobile electrice şi hibride. Dintre acestea, 37 sunt BMW i3, şase sunt BMW i8, modelul sport hibrid, dar şi 18 SUV-uri BMW X5 xDrive40e iPerformance, un Seria 3 330e, trei limuzine BMW 740e iPerfromance şi trei BMW 225xe iPerformance. Pe piaţa locală singurii dealeri autorizaţi pentru a vinde BMW i sunt Automobile Bavaria şi APAN din Iaşi.
Iniţial, targetul de vânzări stabilit la începutul anului trecut pentru sub-brandul i era de 24-25 de maşini, în condiţiile în care era anunţat programul Rabla Plus, prin care erau oferite 100 de tichete a 4.500 de euro fiecare pentru achiziţia de maşini electrice.